دانش ‌آموزان نیازمند توسط مدیران مدرسه ‌ها شناسایی و به اداره آموزش ‌و پرورش هر ناحیه‌ای معرفی و بسته ‌های لوازم‌التحریر در اختیار آن‌ ها قرار می ‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا آذری مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس گفت:افراد نیازمند توسط مدیران مدرسه‌ ها شناسایی و به اداره آموزش ‌و پرورش هر ناحیه ‌ای معرفی می ‌شوند و مسؤولان مربوطه با رعایت آبرو و شخصیت افراد این بسته ‌ها را در اختیار آن ‌ها قرار می‌ دهند.
وی افزود: امروز دانش‌ آموزانی هستند که ممکن است به دلیل مشکلات اقتصادی از ادامه تحصیل بازبمانند اما اگر روزی توانمندان بتوانند هزینه حداقل یک دانش ‌آموز را متقبل شوند فکر نمی‌کنم دیگر دانش ‌آموزی با مشکل اقتصادی رو به ‌رو شود.
آذری ادامه داد: وقف در حوزه علم نشانه فرهنگ یک کشور و مردم فرهیخته ‌ای است که در حوزه آگاهی، تحصیل و رشد دانش‌آموزان به امر وقف می ‌پردازند و امروز هدف ما از دور یکدیگر جمع شدن این است که به ‌صورت نمادین از این عمل شایسته تقدیر کنیم و این بسته‌ های تحصیلی در آینده به نیازمندان اصلی‌ خود اهدا می شود.
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس تصریح کرد: انسان‌ هایی با اندیشه و فرهنگ والا پیش از ما بوده‌اند که اموال خود را برای تحصیل دانش‌آموزان وقف کردند به همین دلیل امروز از درآمد همین واقفان لوازم‌تحریر برای کودکان تهیه و به‌زودی در اختیار آن ‌ها قرار می گیرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار