معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛سعید رحیمی گفت : در فرهنگ شیعه و روایات اهل‌بیت(ع) از عید سعید غدیرخم با عظمت ویژه‏‌ سخن گفته شده و از آن با القاب و ویژگی‏‌های ممتاز نام برده شده است.

معاون اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: در همین زمینه ویژه‌برنامه مراسم جشن بزرگ عید غدیر در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) استان قزوین برگزار می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: مراسم جشن بزرگ عید غدیر به مدت دو شب در روزهای دوشنبه بیست‌ و نهم شهریور ماه و سه‌شنبه سی‌ام شهریور ماه سال جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزارخواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: در مراسم جشن بزرگ عید غدیر حجت‌الاسلام شالی و حجت‌الاسلام محمدحسینی سخنرانی می‌کند و مراسم مولودی‌خوانی نیز با نوای نریمان، سلیمانی، چاوشا و فاضلی برگزار می‌شود.

معاون اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به ارزش و اهمیت والای عید سعید غدیرخم یادآور شد: همچنین مراسم جشن عید سعید غدیرخم در دیگر امامزاده‌ها و بقاع متبرکه این استان هم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار