اصفهان؛

تمهيدات ترافيكی پليس اصفهان برای مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس

پليس راهنمايي و رانندگي مركز استان برای هرچه باشكوهتر مراسم رژه نيروهاي مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس محدوديت هاي ترافيكي در حاشيه خيابان هاي اطراف اين مراسم را اعلام كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ابوالقاسم چلمقاني" رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان اصفهان  گفت: به منظور برگزاري باشكوه مراسم رژه نيروهاي مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس تمهيدات ترافيكي ويژه اي از سوي اين پليس در نظر گرفته شده است.

وي افزود: براين اساس از ساعات اوليه بامداد روز چهارشنبه 31 شهريور ماه توقف هرگونه وسيله نقليه در طول خيابان هاي دستگرد، بزرگراه كشاورز و ارتش ممنوع خواهد بود و در صورت پارك خودرو، با وسايل خودروبر نسبت به انتقال آنها به پاركينگ اقدام مي شود.

اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين از ساعت 6 صبح روز 31 شهريور ماه تردد هرگونه وسيله نقليه به غير از يگان هاي رژه رونده در طول مسير هاي مذكور ممنوع بوده و ماموران راهنمايي و رانندگي نسبت به مسدود كردن اين مسيرها اقدام خواهند كرد.

سرهنگ چلمقاني گفت: شهروندان گرامي براي هرچه سريعتر و بهتر رسيدن به مقصد مي توانند از مسيرهاي جايگزين بزگراه هاي شهيد ميثمي، حبيب الهي و اقارب پرست و خيابان هاي وحيد،سيمين ، رودكي ، محتشم و خيابان توحيد استفاده نمايند

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان اصفهان با تقدير و تشكر از همكاري و همراهي شهروندان و سعه صدر آنها در تمامي مراسم ها اظهار داشت: از مردم مي خواهيم كه مانند همه مراسم هاي طول سال با ماموران پليس همكاري لازم را به عمل اورده و از توقف هاي غير ضروري از ساعت شروع مراسم تا پايان آن نيز خودداري نمايند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار