مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: 358 واحد آموزشی شهری و روستایی در این شهرستان در سه مقطع تحصیلی آماده بازگشایی مدارس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ ابوالفتحی گفت : این تعداد واحد آموزشی همزمان با بازگشایی مدارس پذیرای50 هزار دانش آموز دختر و پسر خواهند بود.

وی افزود: از این تعداد دانش آموزان چهار هزار و 600 دانش آموز نخستین بهار علم و تربیت خود را جشن خواهند گرفت و این درحالیست که تعداد این دانش آموزان در مقایسه با سال گذشته حدود 2درصد افزایش یافته است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد همزمان با بازگشایی مدارس چهار واحد آموزشی در قالب 36 کلاس درس از سوی نوسازی مدارس تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد.

وی گفت: از این تعداد واحد ، مدرسه 18کلاسه مهرگان با اعتبارات دولتی و سه واحد آموزشی دیگر ازسوی خیرین درمجموع با هزینه ا ی حدود 60میلیارد ریال احداث شده است.

وی مساحت این مدارس را درمجموع پنج هزار و 600متر مربع عنوان کرد.

وی افزود: 31 شهریور ماه زنگ شکوفه ها در مدرسه دخترانه شاهد و سوم مهرماه زنگ مهر در مدرسه استعدادهای درخشان دوره اول متوسطه شهید بهشتی بروجرد ، زنگ جوانه ها در مدرسه تیزهوشان دختر و زنگ غنچه ها بعد از بازگشایی مدارس نواخته می شود.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در سال تحصیلی گذشته 52 مدرسه تعمیر و بازسازی شدند.

وی گفت: بروجرد از نظر نمره امتحانات نهایی خرداد ماه 10 درصد و از نظر کلاس های اوقات فراغت 20 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.