سرمربی تیم ملی جوانان گفت: نشست من و کی روش در راستای ارزیابی برنامه های تاکتیکی و انگیزشی ملی پوشان جوان بود.

امیرحسین پیروانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاری نشست با کارلوس کی روش، بیان کرد: در این نشست که روز گذشته در کمپ تیم های ملی برگزار شد، گزارشی از وضعیت تیم ملی جوانان را به کی روش ارائه کردم. همچنین توضیحات مستندی درباره سبک بازی تیم ملی و تاکتیک های اتخاذ شده در تورنمنت چین که با پیروزی 4 بر 2 مقابل مقابل میزبان، برتری 5 بر یک مقابل قزاقستان و شکست 2 بر صفر از مکزیک، همراه بود به سرمربی تیم ملی بزرگستالان ارائه کردم.

وی افزود: قرار بود در هفته نخست مهر در تورنمنت سه جانبه کیش با حضور عراق و تاجیکستان به میدان رویم تا ملی پوشان جوان ضمن آشنایی با سبک بازی قطر در اردوی کیش و  دیدار دوستانه با عراق، تا حدی با شرایط آب و هوایی بحرین هم وفق پیدا کنند اما با لغو این اردو، برنامه های ما تا حدودی به هم ریخت. این موضوع را هم با کی روش در میان گذاشته و راهکارهای جدید خود را به وی اعلام کردیم. کی روش هم با ارزیابی این برنامه ها، نقطه نظرات خوبی را در راستای پیشرفت بازیکنان جوان از لحاظ انگیزشی و فنی ارائه کرد.

پیروانی تصریح کرد: در نشست با کی روش وارد بررسی جزئیات مربوط به بحث تاکتیکی و بدنی ملی پوشان جوان شدیم و قرار است نسبت به این مسائل پس از بازگشت تیم ملی بزرگسالان از اردوی ارمنستان، جمع بندی داشته باشیم.

وی درمورد توجه ویژه کی روش به تیم ملی جوانان گفت: بار اولی نبود که من و کی روش با هم نشست برگزار کردیم. بارها در تمرینات تیم ملی شرکت کرده ام  و از طرفی کی روش هم چند باری در تمرینات ما حاضر شده و با ملی پوشان جوان صحبت کرده است. وی از مربیان نخبه جهان فوتبال است که در بزرگ ترین تیم ها مربی گری کرده و زمانی که بازیکنانم می بینند فردی مانند کی روش با این شخصیت بین المللی به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان، عملکردشان را زیر نظر دارد تلاش خود را برای رسیدن به سطح بازیکنان بزرگسال افزایش می دهند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ابومسلم مشهد ادامه داد: کی روش کتاب وزینی برای فوتبال ما است. باید از اطلاعات و تجربیات این مربی بهتر استفاده کنیم. خوشبختانه با کمک فدراسیون فوتبال و تلاش های خودم، تعامل مناسبی با کی روش برقرار کرده ام.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره جایگزینی بازی های لغو شده تیم ملی در اردوی کیش، اظهار کرد: طبق مشورت با کی روش قرار شد تیم های داخلی جایگزین عراق و تاجیکستان شوند و ما با این تیم ها در تهران چند بازی دوستانه برگزار کنیم. هرچند نمی توان سبک بازی قطر را با تیم های داخلی شبیه سازی کرد اما سعی می کنیم بازیکنان را در شرایط بازی نگه داریم. البته درصدد هستیم در روزهای آتی نشستی را با محمدرضا ساکت مدیرتیم های ملی برگزار و در این نشست زمینه برگزاری یک بازی دوستانه را در کیش فراهم کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.