در پی لغو تورنمنت سه جانبه کیش

حریفان لیگ برتری جایگزین عراق و تاجیکستان می شوند

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان پس از لغو تورنمنت سه جانبه کیش، در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف تیم های لیگ برتری می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگارانتیم ملی فوتبال جوانان ایران که قرار است از 22 مهر در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا بحرین شرکت کند.

بر همین اساس قرار بود این تیم در هفته ابتدایی مهر، عازم کیش شود و در تورنمنتی سه جانبه که با حضور تیم های ایران، عراق و تاجیکستان برگزار می شد، به میدان رود اما به دنبال لغو سفر عراق به کیش این رقابت ها هم منتفی شد.

با توجه به شباهت آب و هوایی کیش با بحرین و سبک بازی عراق با قطر یکی از حریفان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، لغو اردوی کیش می تواند مشکلات زیادی را برای شاگردان افشین پیروانی به وجود آورد.

در همین راستا کادرفنی تیم ملی جوانان درصدد هستند با برگزاری بازی دوستانه با تیم های لیگ برتری در ایام تعطیلات لیگ برتر، لغو بازی های دوستانه در اردوی کیش را جبران کنند. ضمن این که امیرحسین پیروانی قصد دارد در نشستی با محمدرضا ساکت مدیرتیم های ملی فوتبال ایران، شرایط را فراهم آورد تا دست کم تیم ملی جوانان در کیش بازی دوستانه با تیم های داخلی برگزار کند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار