توزیع اعتبارات تا پایان امسال برای 5 محور مواصلاتی مازندران صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حیدر نوروزی ، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران امروز در مراسم بهره برداری از 10 کیلومتر تعریض محور هراز با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران گفت : برای محورهای فیروزکوه و هراز هر کدام 120 میلیارد تومان، محور منجیل و قزوین الموت 100 میلیارد تومان و آزادراه تهران شمال نیز 500 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری در نظر گرفته شده است.

حیدر نوروزی با بیان اینکه عملیات راهسازی بسیاری در این محدوده ها صورت می گیرد، گفت: از سوی شرکت ساخت و توسعه راه های کشور، در سال جاری هزار میلیارد تومان در محورهای اصلی و شریانی مازندران اعتبار راهسازی هزینه می شود.

وی گفت: محور هراز به دلیل اینکه کوتاه ترین مسیر از سوی تهران به استان های شمالی است از سال 90 در اولویت های وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود : طرح تعریض محور هراز به صورت اولویت بندی به بهره برداری می رسد.

حیدر نوروزی افزود : تاکنون مهمترین بخش از اولویت 1 و 2 محور هراز به بهره برداری رسید و در بخش اولویت سوم نیز که 30 درصد پیشرفت دارد 29 کیلومتر عملیات راه سازی سنگینی در پیش رو است.

وی گفت: فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران شمال و محور منجیل به رودبار و رشت و قزوین به الموت از محورهای مهم مواصلاتی استان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار