اردبیل؛

بیش از 85 واحد تولیدی راکد اردبیل به چرخه تولید بازگشت

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر بالغ بر 85 واحد تولیدی با همکاری دستگاه های اجرایی و موسسات مالی و پولی و بانک های استان فعال شده و به چرخه تولید بازگشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: دولت برنامه ریزی های لازم را برای فعال سازی 7 هزار و 500 واحد تولیدی غیرفعال و نیمه فعال با تامین منابع مالی و سرمایه در گردش را انجام داده است که سهم استان اردبیل نیز 250 واحد تولیدی است که در حال حاضر بالغ بر 85 واحد تولیدی با همکاری دستگاه های اجرایی و موسسات مالی و پولی و بانک های استانفعال شده و به چرخه تولید بازگشته اند.

وی گفت: سعی خواهیم کرد تا ماه های آینده نسبت به فعالسازی سایر واحدهای تولیدی راکد و غیر فعال با برگزاری جلسات و کارگروه های تخصصی اقدام نماییم.

استاندار اردبیل از اختصاص 340 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای تامین آب شرب روستایی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: دولت محلی سعی خواهد کرد برای تامین آب شرب روستاهای استان اقداماتی در شان و منزلت روستاییان استان انجام دهد.

خدابخش، نقش پروژه ها و طرح های پیشران را در توسعه استان، افزایش اشتغال و درآمد سرانه مهم ارزیابی کرد و از همه فرمانداران خواست در به ثمر رساندن 100 پروژه پیشران نهایت همکاری را با مسئولان استانی و فعالان بخش خصوصی داشته باشند و هر هفته پیگیری های لازم را در این زمینه انجام داده و گزارش پیشرفت انجام کار را منتشر نمایند.

وی اضافه کرد: کتاب 100 طرح پیشران توسعه ای به زودی از سوی استانداری اردبیل منتشر می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.