پولاد مختاری بازیگر فیلم امید توتونچی از علت همکاری با این کارگردان تا نحوه ورودش به سینما و ... گفت

پولاد مختاری بازیگر تئاتر و سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص همکاری با فیلم سینمایی «نوراستنی» گفت: کار با همدلی شروع شد و در اصل شکل گیری این گروه به ساختن فیلم کوتاه در سال های قبل برمی گردد.

وی افزود: امید توتونچی به من اعتماد کرد و پس از همکاری در فیلم های کوتاه، در «نوراستنی» هم نقش اصلی را به من واگذار کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد در بداهه‌پردازی دستتان باز بوده عنوان کرد: بحث اعتماد در کل کار حکفرما بود و اصولا توتونچی دست بازیگر را نمی بندد. از طرفی در تمرین ها به نقطه دلخواه می رسیدیم و جلوی دوربین نیر در بداهه پردازی دست ما باز بود و با تعامل دوطرفه به سرانجام می‌رسید.

این بازیگر در خصوص همبازی شدن با بازیگران روبروی خود اظهار داشت: فارغ از اینکه با همه بازیگران راحت بودم و می توان گفت حرفه ای عمل کردند اما با محسن خویینی‌ها (نقش امید) همکاری روان‌تری داشتم که این به آشنایی، همکاری و از همه مهمتر بازیگر بودن به معنای واقعی او برمی‌گردد.

مختاری با اشاره به سختی ورود بازیگران جوان در عرصه سینما خاطرنشان کرد: فکر می کنم بسیار سخت است؛ چون خود من پس از ده سال فعالیت در عرصه های مختلف تئاتر، فیلم کوتاه، گذراندن دوره‌های آموزشی، سریال، تله فیلم فرصت بازی در کاری سینمایی که در کشور خودم اکران شود را پیدا کردم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار