به گزارش خبرنگار
باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از طرفداران امنیت جادهای که کمپینی علیه خودروهای جدید راه انداختهاند، ادعا میکنند که این خودروها تلههای مرگ هستند و خواستار توقف تولید خودروهای جدید شدهاند.
شرکتهای خودرو سازی نظیر تویوتا، آئودی، هوندا و نیسان در تبلیغات جدیدی که از ماشینهای خود ارائه کردهاند، نشان دادهاند که تا سال بعد خودروهای آنها مجهز به صفحه نمایشی لمسی خواهد شد که میتواند به اینترنت متصل شود و رانندگان میتوانند در حین رانندگی صفحات اجتماعی خود را چک کنند.
این گروه طرفدار امنیت جادهای با برگزاری این کمپین میخواهند به سازندگان خودروها با این ویژگی جدید بفهمانند که نمایشگرهای به کار رفته در خودروها باعث حواس پرتی راننده میشود و آمار تصادفات جادهای را بالا میبرد.
انتهای پیام/
البته باید بیان از پراید الگو برداری کنن.