رهبرمعظم انقلاب؛ هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد

صفحه اینستاگرام پایگاه اطلاع رسانی دفتر نشر و حفظ آثار مقام معظم رهبری گزیده ای از بیانات ایشان را در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نشر و حفظ آثار مقام معظم رهبری در صفحه اینستاگرام خود گزیده ای از بیانات ایشان را در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران منتشر کرد.

در این پست آمده است: اینکه میگویند دلیل پیشرفت برخی کشورها جمع‌آوری سازمان نظامی‌شان بوده، غلط است. هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد.

رهبر انقلاب: برخی گفته‌اند که علت پیشرفت بعضی کشورها، جمع‌آوری سازمان‌های نظامی‌شان بوده؛ اگر این سخنان واقعاً بیان شده، حرف غلطی است/ کشورهایی که سازمان نظامی خود را جمع کردند، به اختیار خود این کار را نکردند بلکه آنها در جنگ جهانی نابود شدند و به آنها اجازه ندادند که سازمان نظامی داشته باشند/ هیچ عاقلی نیروی_دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد. ۹۵/۶/۲۸


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
ایرانی به عشق رهبر،نظام،میهن و ملتش باتمام قدرت به پیش میره و روز به روز به تلاشش برای رسیدن به قدرت اول دنیا ادامه میده و حق تمام مسلمین جهان رو از مستکبران میگیره.إن شاءالله.
آخرین اخبار