در تابستان امسال به منظور اورهال و افزایش کیفیت ولتاژ شبکه برق، 95 دستگاه ترانسفورماتور در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان کارون تعویض و تعدیل بار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت توکلی مدیر امور برق شهرستان کارون اعتبار مصرف شده برای این اقدام را بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مهم ترین اقداماتی که کمک می‌کند به مشکلات شبکه اشراف داشته باشیم و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم، اصلاح شبکه‌های توزیع برق است که دستاورد مهم آن جلوگیری و عبور از خاموشی‌های بدون برنامه در فصل تابستان و پیک بار است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده نسبت به اصلاح و تعویض 95 دستگاه ترانسفورماتور در این شهرستان اقدام شده است که تعداد 44 دستگاه از آن‌ها به دلیل روغن‌ریزی تعویض شده و مابقی به علت بالا رفتن بار ترانس‌ها بوده و پس از شناسایی نقاط ثقل بار شبکه نسبت به افزایش ظرفیت اقدام اساسی انجام شده است.

مدیر امور برق شهرستان کارون بیان داشت: اعتبار اختصاص‌یافته به این عملیات مجموعا بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که از محل منابع داخلی تامین و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار