پیروز منش رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم گفت: نخستین طلای پارالمپیک برای ورزش قم افتخار بزرگی است و نشان دهنده ظرفیت ورزش معلولان قم است.

اولین طلای المپیک توسط حسین گلستانی ورزشکار قمیاولین طلای المپیک توسط حسین گلستانی ورزشکار قمیاولین طلای المپیک توسط حسین گلستانی ورزشکار قمی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نخستین مدال طلای پارالمپیک برای ورزش قم در تمامی ادوار با قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران در ریو به دست آمد.

 رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم بیان کرد:حسین گلستانی ورزشکار قمی در این مسابقات همراه با تیم ملی والیبال نشسته کشورمان نمایش درخشانی داشت و در نهایت با پیروزی برابر بوسنی در دیدار نهایی، قهرمانی در پارالمپیک برای گلستانی و تیم ملی به دست آمد.

وی افزود: نخستین طلای پارالمپیک برای ورزش قم افتخار بزرگی است اما این افتخار به هیچ وجه به سادگی به دست نیامده است و گلستانی برای رسیدن به این طلا ماه‌ها در اردو بوده و تمام وقت و انرژی خود را صرف حفظ جایگاه خود در تیم ملی کرده است.

پیروز منش عنوان کرد:ورزش قم امسال ۲ نماینده در پارالمپیک داشت که علاوه بر حسین گلستانی که با کسب یک طلای ارزشمند به کار خود پایان داد محمد محمد نژاد بسکتبالیست جوان ما نیز در مسابقات بسکتبال با ویلچر پارالمپیک شرکت کرد و برای تیم ملی به میدان رفت.

در پایان تصریح کرد: موفقیت حسین گلستانی مشتی نمونه خروار و نشان دهنده ظرفیت ورزش معلولان قم است و نگاه منصفانه و دلسوزانه به ورزش معلولان با درک توانمندی مدال آوری این ورزشکاران سبب افزایش افتخارات ورزش قم در این بخش خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار