از بانوان و دختران تحصیلکرده برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی دانش بنیان حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گرگان گفت ؛ در پیش نویس سند سیاست اجرایی اشتغال پایدار که در شورای عالی اشتغال در نوبت بررسی است یکی از گروههای هدف دختران تحصیلکرده هستند.

خانم شهیندخت مولاوردی افزود ؛ در تفاهم نامه ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم امضا شده یک مولفه مهم وجود دارد که شامل حمایت لازم از شرکت های دانش بنیان با مدیریت بانوان است.

وی همچنین درباره معضل بازماندن شماری از دختران از تحصیل در آغاز هر سال تحصیلی گفت ؛ به علت کمبود بودجه نتوانسته ایم برخی طرح ها را در کل کشور اجرایی کنیم اما در استان های مرزی تلاش می کنیم پیگیر تحصیل دختران واجب التعلیم باشیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری همچنین درباره افزایش طلاق در سالهای اخیر در کشور گفت ؛ دیروز پیشنهادات خود را درباره تقسیم کار دستگاههای اجرایی مختلف با رویکرد کاهش طلاق و محکم شدن بنیان خانواده به دولت ارایه کردیم.

خانم مولاوردی افزود ؛ با تدوین سیاست های کلی خانواده که هفته گذشته رهبر معظم انقلاب آن را به سه قوه ابلاغ کردند ، قطعا برنامه های مدون تری برای جلوگیری از سست شدن بنیان خانواده در کشور اجرای خواهد شد.

وی برای شرکت در همایش قدردانی از بانوان نخبه گلستانی با محوریت خانم نازقلیچی فرماندار فقید شهرستان ترکمن تنها فرماندار شهید فاجعه منا به گلستان آمده است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.