جشنواره ازدواج و خانواده جوان به منظور الگوسازی و موج آفرینی فرهنگ ازدواج با حضور مسئولان و خانواده ها برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد رضا تردست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و دبیر اجرایی جشنواره استانی ازدواج و خانواده اعلام کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ آسان، بهنگام و پایدار در زمینه ازدواج ایرانی، اسلامی و قدردانی و تجلیل از خادمان و فعالان عرصه ازدواج و پررنگ کردن ارزش های اجتماعی نظیر خدمات رسانی، هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای حمایت از ازدواج جوانان است.

وی گفت : در این جشنواره از خادمین تامین کننده مسکن یا جهیزیه برای زوج های نیازمند، نویسندگان و خبرنگاران برتر در زمینه ازدواج، مشاورین برتر، برنامه های رادیو و تلویزیون و دستگاه ها یا موسسه های غیر دولتی فعال در این حوزه و دستگاه های آموزشی در زمینه ازدواج قدر دانی می شود.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان تاکید کرد : ملاک ارزیابی و انتخاب دستگاه های اجرای با توجه به رسالت ذاتی دستگاه استعلام و برترین ها توسط آن دستگاه معرفی شدند.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های این جشنواره معرفی الگوهای برتر حوزه ازدواج جوانان با عنوان ازدواج و خانواده جوان در 2 سطح استانی و ملی است.

تردست اضافه کرد: در این جشنواره از 15 فعال این عرصه و برگزیدگان حوزه ازدواج و خانواده همچنین ازنفرات برتر مرحله استانی جشنواره که در بخش های خیرین ازدواج، واسط ازدواج، فعالان رسانه ای شامل خبرنگار- برنامه ساز سیما و برنامه ساز رادیو، دستگاه های اجرایی فعال در حوزه ازدواج، زوج های قرآنی، کارگر، دانشجو و زوج با توانایی خاص تجلیل به عمل می آید.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.