یزد؛

دوری ازمشکلات وانحرافی ها بادرک حقیقت و مفهوم اصلی دین

امام جمعه یزدگفت:اگر حقیقت و مفهوم اصلی دین را به خوبی بشناسیم مشکلاتی مانند فرقه ها و گروه های دینی ایجاد نمی شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت:فهم دین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است وخیلی از مسائل و مشکلات و انحراف هایی که در جامعه به وجود می آید این است که فهم از دین حاصل نمی شود و دین را به درستی نمی شناسیم.

 آیت الله محمدرضا ناصری درهمایش تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه‎های علمیه افزود: جامعه ما هنوز یک جامعه جوان است و اگر رشد جمعیت به همین روند فعلی تداوم داشته باشد، تا چند سال آینده به یک جامعه پیر تبدیل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد یکی دیگر از تهدیدهایی که امروزه علاوه بر کاهش جمعیت در قبال جامعه ایران وجود دارد را تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن تلفن های همراه، تهاجم دشمن در نزدیک ترین حالت ممکن و در دست تمام جوانان و نوجوانان ما به وجود آمده است.
 
ناصری گفت:مسئولان باید با برنامه ریزی مناسبی برای تهدید کاهش جمعیت چاره اندیشی کنند.
 
امام جمعه یزد ادامه داد: دومین موضوع مهم در زمینه زندگی انسان بحث اقتصاد است و اقتصاد مبانی و راهکارهایی دارد که در مبانی و فقه ما به درستی دیده شده و انسانی که در زندگی خود اقتصاد را به درستی پیاده کرده باشد، می تواند در جامعه هم این الگو را انجام دهد.

امام جمعه یزد مرحله سوم کمال را مقاومت دانست و گفت: معنای مقاومت به معنای ایستادگی و مقاومت در برابر وسوسه های شیطان و کسانی است که در دین تخریب کرده و به دنبال سست کردن پایه های دین و از بین بردن مبانی آن هستند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار