پارالمپیک ریو 2016؛

رضایی: مدال والیبال نشسته را به بهمن تقدیم می کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: هشتمین مدال کاروان منا را به بهمن گلبارنژاد تقدیم می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هادی رضایی پس از کسب ششمین قهرمانی شاگردانش در بازی های پارالمپیک بیان کرد: خوشحالم که تیم ملی والیبال نشسته هشتمین مدال کاروان منا را به دست آورد و این مدال به نام علی بن موسی الرضا است.
وی افزود: ششمین مدال پارالمپیک را به دست آوردیم و تمام بازیکنان در این پیروزی نقش دارند. 

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با اعلام اینکه شاگردانش بعد از شنیدن خبر حادثه روز گذشته گلبارنژاد شرایط روانی خوبی نداشتند, اظهار داشت: شاگردانم به دلیل شنیدن خبر درگذشت گلبارنژاد از لحاظ روانی افت کرده بودند اما با آنها صحبت کردیم تا به شرایط خوبی برسند.

وی ادامه داد: ملی پوشان تیم مسابقه روزهای گذشته را انجام ندادند اما از گیم سوم به بازی برگشتند و کار خودشان را انجام دادند. 

رضایی عنوان کرد: ما بهمن گلبارنژاد را از دست دادیم اما زندگی جریان دارد. ما این مقام را به بهمن و بهمن هایی که به ما خدمت کردند تقدیم می کنیم.

وی درخصوص مسابقه شاگردانش بیان داشت: تیم ما با ترکیب 7 بازیکن جدید در پارالمپیک شرکت کرد و کار نشدنی را شدنی کرد. خیلی ها منتظر شکست ما بودند و خیلی ها نیز خوشحال شدند. به همه کسانی که ما را حمایت کردند تبریک می گویم. 

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد:این تیم بعد از پارالمپیک لندن تغییر کرد و برای حضور موفق در بازی های دوره بعد باید از همین فردا سرمایه گذاری کنیم و اگر مردم برزیل تیم ایران را تشویق می کنند به دلیل قهرمانی تیم ما نیست به دلیل رقابت زیبایش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار