امید آرامی نوجوان طلایی سیستان و بلوچستان و عباس آرامی مربی تیم ملی ایران پس ازدرخشش در رقابت های جهانی کشتی فرنگی در گرجستان هنگام بازگشت به زادگاهشان سیستان مورد استقبال با شکوه مردم این منطقه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نوجوان پهلوان سیستان و بلوچستان که برای نخستین بار به رقابت های جهانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان در کشور گرجستان اعزام شده بود با گذشتن از سد حریفان قدر خود به مقام قهرمانی رسید و مدال طلای وزن 42 کیلوگرم را به گردن آویخت و نوای دلنشین سرود جمهوری اسلامی ایران را در این رقابت ها طنین انداز کرد و پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز در آورد.
 
آیین استقبال از امید و عباس آرامی کشتی گیر و مربی تیم ملی کشتی نوجوانان ایران با حضور نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل، فرماندهان نظامی و انتظامی و سپاه زابل، مدیران ورزش و جوانان زابل و زهک، مدیران آموزش و پرورش نیمروز و زابل، معتمدان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در مقابل دانشگاه زابل برگزار شد.

در هیمن راستا 250 متر زمین، یک باب منزل و 450 میلیون ریال به قهرمان کشتی جهان در زابل اهدا شد.

واگذاری قطعه زمینی به مساحت 250 متر از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری زابل، ساخت یک باب منزل مسکونی از سوی اتاق اصناف درمدت سه ماه، اهدا 300 میلیون ریال از سوی خانه معتمدان سیستان و 150 میلیون ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان از جمله هدایای اهدا شده به امید آرامی قهرمان کشتی جهان و عباس آرامی مربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور بود.
 
همچنین معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل شنبه شب در نشست شورای ورزش که با محوریت تجلیل از امید و عباس آرامی کشتی گیر و مربی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار شد، گفت: امید آرامی با وجود تمام مشکلات و محرومیت ها با یاری خدا و غیرت و مردانگی بر سکوی نخست جهان ایستاد.
 
هوشنگ ناظری افزود: امید آرامی با درخشش در رقابت های جهانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان در گرجستان عیدی خوبی به مردم ایران داد و باعث افتخار جامعه شد.
 
وی اظهار داشت: امید آرامی نماد شعار «ما می توانیم» بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری شد و با داشتن سن کم و نوجوانی الگویی برای تمام افراد در عرصه های مختلف شد.
 
فرماندار زابل تصریح کرد: امروز استان سیستان و بلوچستان در عرصه های دینی، علمی، هنری، ورزشی، پزشکی و سایر رشته ها استعدادهای زیادی دارد که شکوفایی آنها نیازمند اراده قوی است.
 
وی افزود: این انسانهایی که در بخش های مختلف نام آور شده اند متعلق به این مردمند و از میان مردم برخواسته اند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار