نخبگان و مخترعین استان در کارگاه آموزشی فن بازار با روشهای جذب سرمایه گذار و ایده پردازی با توجه به نیاز بخش های مختلف صنعتی آشنا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛در این نشست اساتید ، به شرکت کنندگان درباره چگونگی فروش و تامین مالی دارایی های فکری ، معرفی تقاضاهای فناوری کشور ، بورس ایده و ورود به بازار فرا بورس و جذب سرمایه گذاری  آموزش دادند.

اکبری رئیس انجمن مخترعین ، نخبگان و کارآفرینان استان گفت : با وجود3هزار و پانصد شرکت ، هفت شهر صنعتی ، پنجاه دانشگاه و صد شرکت دانش بنیان  با همکاری رییس بسیج علمی ، پژوهشی سپاه ،طرحی را آماده کرده ایم تا پس از تصویب به اجرایی شدن پایان نامه های دانشگاهی در بخش صنعت  کمک کند .

حق وردیلو رئیس بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه استان هم  اعلام کرد : بخش پژوهشی سپاه برای همکاری و فراهم کردن بستر سرمایه گذاری بر روی ایده ی نخبگان استان آماده است .

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی ادامه داد : در حال حاضر با وجود فن بازار و تفاهم نامه هایی که بین فن بازار منطقه ای و بخش دانشگاهی و صنعت صورت می گیرد با برگزاری جشنواره های تبادل فناوری می توان می توان ایده های نخبگان را به صنایع کوچک نزدیک تر کرده و کمک بسیار زیادی در این زمینه به عرضه کنندگان ایده کرد.

اسماعیلی مدیر تحقیق ، پژوهش و آموزش سازمان صنعت ، معدن و تجارت هم در این نشست گفت : یکی از مشکلات صنایع استان عدم ارتباط صنعت ، دانشگاه و نخبگان علمی استان است و خیلی از ایده های مخترعین و ایده پردازان ما در حال خاک خوردن است و با به وجود آمدن فن بازار بستری برای حل شدن این مشکلات فراهم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.