لک: صبا نبرده اما چیزی را هم از دست نداده است

دروازه بان تیم فوتبال صبا قم گفت: روند تیم ما رو به رشد است و هر چند تاکنون بردی نداشته ایم اما چیزی را هم از دست نداده ایم.

حامد لک در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت تیم فوتبال صبا قم پس از پایان هفته ششم لیگ برتر، بیان کرد: بازیکنان صبا تمرینات خود را دیر آغاز کردند. به همین دلیل در بازی های ابتدایی، بدن های ما در وضعیت ایده آل قرار نداشت و چهار هفته ابتدایی لیگ برای صبا خیلی سخت گذشت. با این وجود پس از بدنسازی خوب در اردوی سرعین، در 2 بازی اخیر نتایج خوبی گرفتیم.

وی افزود: خوشبختانه روند صبا رو به رشد است و این موضوع جای امیدواری دارد. اعتقاد زیادی به نتیجه گیری تیممان در بازی های آتی دارم.

لک درمورد هدف صبا در لیگ شانزدهم، گفت: تنها شش هفته از لیگ پشت سر گذاشته شده و هیچ چیزی مشخص نیست. دست کم تا هفته دهم طول می کشد تا جدول رقابت ها سر و شکلی بگیرد و جایگاه تیم ها تا حدودی مشخص شود. هرچند تاکنون بردی به دست نیاورده ایم اما چیزی را هم از دست نداده ایم چراکه قدرت تیم ها به هم نزدیک است و بیشتر بازی ها با نتیجه تساوی به پایان می رسد. به همین دلیل با یک برد می توانیم خود را به میانه جدول برسانیم. به هر حال تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با برتری مقابل سایپا در هفته هفتم، ضمن ارتقای رتبه صبا، با برد به تعطیلات برویم و با انجام تمرینات مناسب در وقفه لیگ، آمادگی خود را برای ادامه رقابت ها افزایش دهیم.

وی درباره رقابت با محمد باقر صادقی دیگر دروازه بان صبا، گفت: بازیکنان هر تیمی برای ثابت بازی کردن با هم رقابت دارند. من و محمد باقر صادقی با هم رفاقت زیادی داریم و در کنار این دوستی برای رسیدن به ترکیب اصلی صبا، رقابت می کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال صبا قم درباره شانس خود برای دعوت به تیم ملی، تصریح کرد: من فصل گذشته هم شرایط خوبی داشتم. اگر در لیگ پانزدهم  99 درصد آماده بودم، امسال تمرینات سختی را برای رسیدن به 100 درصد آمادگی به کار گرفته ام. امسالدر کنار تمرین کنار صبا، تمرینات اختصاصی ویژه ای را هم انجام می دهم و امید زیادی دارم بار دیگر نظر کارلوس کی روش را برای قرار گرفتن نامم در فهرست تیم ملی، جلب کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار