به منظور آگاه سازی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مصرف مواد مخدر ، جلسه ای در فرمانداری مهاباد تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در این جلسه که پیش از ظهر امروز با حضور رؤسای ادارات شهرستان مهاباد و مقامات قضایی و انتظامی برگزار شد ، حاضران به بیان روش های صحیح مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از معضل اعتیاد ، لزوم حمایت از معتادان ، خانواده های آنان و سازمان های مردم نهاد پرداختند.

 در این نشست هر یک از نمایندگان ادارات و نهادهای شهرستان مهاباد به عملکرد خود در مقابله با مواد مخدر اشاره کردند.

در این میان سهم رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز مهاباد با ارائه ی 32 برنامه رادیویی ، 32 برنامه تلویزیونی و بیش از 6 ساعت پوشش خبری در مدت 6 ماه امسال قابل توجه بود.

در ادامه ، با حضور مسئولان در محل امحاء مواد مخدر شهرستان مهاباد ، مقدار قابل توجهی از مواد مخدر پیش ساخته ی صنعتی که توسط مأموران نیروی انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شده بود ، امحا شد.

شجاعی معاون سیاسی فرماندار شهرستان مهاباد گفت : در این جلسه به موضوعاتی همچون جمع آوری قلیان سراها تا 10 روز آینده ، برگزاری کلاسهای پیشگیری از مواد مخدر در سطح ادارات و همچنین اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر با همکاری N.G.O ها پرداخته شد.همچنین تصمیم گرفته شد تا با تجهیز و راه اندازی مناسب مرکز D.I.C ، معتادان کارتن خواب و متجاهر به منظور افزایش انگیزه ترک مواد مخدر در این مرکز اسکان داده شوند .

ایجاد اشتغال ، تقویت روحیه خودباوری و برگزاری برنامه‌های مناسب برای پربارکردن اوقات فراغت جوانان ، راهکارهای مناسبی برای مبارزه با مواد مخدر است.

گسترش مواد مخدر و اعتیاد در بین جوانان یکی از اهداف شوم دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.