شهردار کرمانشاه گفت: فضای سبز را فدای اجرای پروژه های عمرانی نمی کنیم و پروژه های عمرانی با حفظ درختان اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ آرش رضایی گفت: حفظ و نگهداری از درخت ها و فضای سبز شهر به عنوان یک سرمایه ارزشمند ضروری است و در اجرای پروژه های عمرانی باید درخت ها و فضای سبز حفظ شوند.

وی ادامه داد: فضای سبز شهر کرمانشاه در حقیقت بخش جاندار و کالبدشهر است و به نوعی تنفسگاه شهر را تشکیل می دهد و کارکردی بسیار مهم را در کاهش آلودگی هوا و نشاط و آسایش روانی شهروندان در کنار مبحث سلامت جمعی بر عهده دارند.

رضایی با بیان اینکه در بحث توسعه شهری بخصوص توسعه عمرانی حفظ فضای سبز اولویت کاری ما را بر عهده دارد و باید از تخریب آن جلوگیری شود، افزود: اجرای پروژه های عمرانی در شهر امری اجتناب ناپذیر است و شهر نیازمند توسعه و پیشرفت است اما بعضا در مسیر اجرای برخی پروژه ها درخت هایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه های عمرانی هیچ درختی قطع نخواهد شد و هر کجا که نیاز باشد با استفاده از ظرفیت های مکانیزه و علمی نسبت به جا به جایی درخت اقدام خواهیم کرد.

وی تمرکز زدایی و تامین منابع کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از درآمدهای شهرداری براساس نگاه عدالت محور و رسیدن به در آمدهای پایدار را بهترین راه برای بالا رفتن کیفیت خدمات به شهروندان کرمانشاهی قلمداد کرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.