مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از فعالیت 100 سمن در حوزه ورزش و جوانان استان تهران خبر داد.

فعالیت بیش از 100 سمن در حوزه ورزش و جوانان استان تهران/ 30 درصد از جمعیت تهران را جوانان تشکیل می‌دهندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران باشگاه جوان؛ رضا گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نشست خبری که امروز (یک‌شنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امروز ستاد ساماندهی جوانان با حضور استاندار، معاونین و فرمانداران استان تشکیل شد.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه بیشتر ارائه گزارش عملکرد ستادهای فرعی استان تهران و گ‍زارش دستگاه‌ها برای اشتغال، اوقات فراغت و طرح تدبیر زندگی (آموزش‌های پیش از ازدواج) بود.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: قرار شد گزارشات به صورت هر فصل یک بار و با تشکیل جلساتی با حضور استاندار تشکیل شود؛ همچنین فرمانداران شهرستان‌های استان  موظف شدند این جلسات را به صورت ماهانه تشکیل دهند که امیدواریم تا 6 ماهه دوم سال، نتایج ملموس‌تری از امور ساماندهی جوانان به دبیرخانه ارائه و ارسال شود.
 
گل‌محمدی گفت: مقرر شد سمن‌ها حضور فعال تری را در ستادهای شهرستان‌ها  و ستاد اصلی داشته باشند، تا کنون 100 سمن در حوزه ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند که در تلاش هستیم با ارائه تسهیلات بهتر آن‌ها را ترغیب به فعالیت ‌بیشتر  کنیم.
 
 وی در پایان یاد‌آور شد: جمعیت استان تهران بالغ بر 13و نیم میلیون نفر است که حدود 30 درصد آن را جوانان تشکیل می‌دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار