نماینده مردم همدان در مجلس گفت : به زودی طرح وزارت جوانان در مجلس مطرح و در صورت موافقت نمایندگان مجلس به تصویب می رسد.

تهیه طرح وزارت جوانان به زودی در مجلس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته در جمع اتاق فکر جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان همدان اظهار داشت: جایگاه جوانان همدان در کشور ارزشمند و قابل تقدیر است و این می تواند در توسعه استان بسیار تاثیر گذار باشد .

وی افزود: امروز جوانان با مشکلات زیادی چون بیکاری ، آسیب های اجتماعی و طلاق روبرو هستند و همه مسئولان باید در این زمینه اقدامات عملی و اجرایی در دستور کار داشته باشند .

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت : در بحث مفاسد اقتصادی با هیچ کس تعارف نداریم و از همه اهرم های نظارتی مجلس جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی استفاده می کنیم و نمونه آن جلوگیری از میلیون ها تومان پول در بانک دی و زندانی نمودن مدیر این بانک است .

خجسته گفت : بحث اختلاس از بیت المال باعث ناراحتی و بی اعتمادی مردم شده است و باید از همه ظرفیت ها در جهت مبارزه با اختلاس بیت المال استفاده کنیم .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت : طبق توافق انجام شده با استاندار قرار شد که از مدیران بومی و توانمند در سمت های مدیریتی استفاده شود و از جوانان و سمن ها می خواهیم که مطالبه گر باشند و در مسائل مهم استان حضور داشته باشند .

خجسته گفت : تمـام تلاش ما به عنوان نمایندگان استان پیگیری مهمترین مشکلات مردم است و از همه ظرفیت ها جهت احقاق حق مردم استفاده می کنیم .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.