معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از جزئیات و مهلت ثبت نام طرح تسهیلات قرض الحسنه اسکان این دانشگاه خبر داد.

آرانی معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره طرح تسهیلات قرض الحسنه مربوط به کانون کار و زندگی شریف که با همکاری اداره امور خوابگاه است، گفت: کانون کار و زندگی مجوز فعالیت خوود را از انجمن "حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی" دریافت کرده و مورد حمایت دانشگاه و بانک قرض الحسنه رسالت قرار گرفته است.

وی افزود: این کانون در سال گذشته برای دانشجویان واجدالشرایط طرح "تسهیلات قرض الحسنه اسکان" را برای اولین بار پیاده سازی کرد که با توجه به استقبال آنها این طرح امسال هم اجرا می شود.

آرانی اظهار داشت: نام نویسی مرحله چهارم این طرح از 13 شهریورماه آغاز شده و تنها تا فردا (29 شهریور) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه الگوی تشکیل هسته های قرض الحسنه (طرح1)، الگوی انفرادی(طرح2) و تسهیلات مخصوص خانوادههای شریفی(طرح3) سه طرحی هستند که در قالب آنها به دانشجویان تسهیلات ارائه می شود، عنوان کرد: شرایط بهره گیری از وام هر طرح برای دانشجویان متفاوت است.

معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به طرح اول و دوم افزود: سقف وام پرداختی در هر دو طرح 140 میلیون ریال به ازای هر دانشجوی مجرد ورودی 95 (160 میلیون ریال برای متاهلان) و 120 میلیون ریال به ازای هر دانشجوی مجرد غیر ورودی جدید (140میلیون ریال برای متاهلان) است.

به گفته وی، یکسان بودن تسهیلات دو طرح دلیل بر یکسان بودن شرایط آنها نیست.

معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه در طرح سوم، زوجین بصورت یک گروه 2 نفره برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می شوند، گفت: حداکثر سقف تسهیلات در این الگو 160 میلیون ریال به ازای هر نفر است.

آرانی با اشاره به فرصت تکمیل پرونده و دریافت وام حداکثر تا پایان روز دوشنبه 29 شهریورماه بیان کرد: دانشجویان متقاضی (غیر ورودی های جدید) بایستی با مراجعه به کانون، ابتدا فرم عضویت در کانون را تکمیل و سپس با توجه به اولویت های جدول ذیل با یکی از سه طرح تشریح شده، نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه اقدام کنند.

گفتنی است؛ متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت kzsharif.blog.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.