مدیرکل زندان های کرمانشاه بر تکمیل مرحله اول پروژه مجتمع کاردرمانی زندان های کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل زندان های کرمانشاه در بازدید سرزده از مجتمع حرفه آموزی وکاردرمانی استان ضمن رسیدگی به مشکلات جمعی از زندانیان بر تکمیل فاز اول پروژه مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی زندان های کرمانشاه به عنوان اولویتی مهم تاکید کرد.

منصور بیگلری در ادامه این بازدید فعالیت های حوزه اصلاح و تربیت زندانیان را بررسی و راهکارهای لازم با محوریت توسعه فعالیت‌های اشتغال وحرفه آموزی زندانیان را ارائه کرد .

بیگلری گفت: فاز اول پروژه مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی با هدف جداسازی محکومان مواد مخدر از سایر مجرمان و راه اندازی کارگاه‌های آموزشی و تولیدی در این مرکز ضروری است.

این مقام مسئول همچنین برگزاری کلاس های آموزش فرهنگی و ایجاد زمینه یادگیری مهارت های شغلی را رویکردی موثر بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی زندانیان بیان کرد.

وی تداوم حمایت های اجتماعی از زندانیان پس از آزادی از زندان را عامل مهمی برکاهش بازگشت مجدد زندانیان به چرخه جرم دانست و در ادامه نقش موثر مشارکت دستگاه ها و نهادهای اجتماعی مرتبط را یادآور شد.

مدیرکل زندان های کرمانشاه در بازدید از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی استان ضمن استماع عرایض مددجویان و از فعالیت های انجام شده در بخش های مختلف این مرکز هم آگاهی یافت.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.