سرمربی تیم ملی بسکتبال اردن گفت:در بازی امشب حضور حدادی در تیم ایران کار ما را دشوار کرد و به همین دلیل نتیجه را واگذار کردیم.

وجود حدادی کارمان را سخت کردبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان،سم داگلاس سرمربی تیم ملی اردن پس از شکست برابر ایران در کنفرانس خبری بیان کرد: اول از همه  به تیم ملی بسکتبال ایران تبریک می‌گویم، آنها بازیکنان و مربیان فوق العاده ایی دارند، بازی دشواری برابر ایران داشتیم و  با حضور حدادی کارمان سخت بود. ایران در ده سال گذشته در اوجبسکتبال آسیا خود بوده است.

وی افزود: امشب بهترین تیم‌های تورنمنت فیباچلنج  با یکدیگر بازی کردند و تیمی که  حدادی را در اختیار داشته باشد، بازی مقابلش سخت می‌شود و من هم سعی کردم با حضورم در تیم ملی اردن تغییراتی را ایجاد کنم.

سرمربی بسکتبال اردن عنوان کرد: بازی کردن و مربی بودن کار متفاوت و دشواری است،‌نمی‌گویم که تجربه مربیگری ندارم، چون تمام زندگیم بسکتبال بوده است و به این دلیل درحال حاضر به تیمم کمک می کنم تا بهترین باشد.

داگلاس در پایان گفت: خیلی خوشحال می‌شوم تیم‌های عربی قدرتمندی در خاورمیانه داشته باشیم، در حال حاضر فقط اردن و عراق هستند. ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند و امشب هم شاهد آن بودیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار