هفته سوم بوندس لیگا

اینگول اشتات 1-بایرن مونیخ 3/آنچلوتی همچنان می برد

در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته سوم لیگ فوتبال آلمان، بوندسلیگا، بایرن مونیخ در خانه به مصاف اینگولشتات رفت که موفق شد سه بر یک این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته سوم لیگ فوتبال آلمان، بوندسلیگا، بایرن مونیخ در خانه به مصاف اینگولشتات رفت که موفق شد سه بر یک این تیم را شکست دهد.

بازی برای تیم کارلتو خوب آغاز نشد و قبل از رسیدن به دقیقه دهم دروازه مانوئل نویر برای اولین بار در این فصل باز شد. پاس متیو لکی پشت مدافعین بایرن به مهاجم ایتالیایی اینگول اشتات لزکانو رسید و ضربه او از میان پاهای نویر عبور کرد و درون دروازه این تیم قرار گرفت.

در ادامه بازیکنان بایرن مونیخ خیلی زود توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند روی پاس ریبری مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در موقعیت مناسبی قرار گرفت و ضربه چیپ او از بالای دستای نیلاند وارد دروازه شد.

نیمه دوم برای بایرن مونیخ بهتر آغاز شد و این تیم خیلی زود و دقیقه 50 به گل دوم دست یافت. روی سانتر ارسالی و در ریباند پشت محوطه جریمه توپ به ریبری رسید و او توپ را برای شوت زنی آلونسو مهیا کرد. ضربه محکم هافبک اسپانیایی به زیبایی گل دوم را برای تیم آمچلوتی رقم زد

در ادامه بایرن برتری خود در جریان بازی را حفظ کرد و در دقیقه 84 گل سوم این تیم به ثمر رسید. نفوذ ریبری از سمت چپ با پاس او به دیگر سوی محوطه جریمه بود و مدافع پیش تاخته بایرن از مقابل دروازه گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در نهایت بایرن این بازی را سه بر یک برد.بایرن با این برد 9 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی ایستاد. اینگولشتات اما در امتیاز یک و در رده پانزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار