اقامه دعوی بزرگترین مرکز انتقال داده جهان علیه جاسوس‌های دولت آلمان

دی سیکس (De-Cix) بزرگ‌ترین مرکز انتقال داده در جهان علیه دولت آلمان اقامه دعوی کرد.

اقامه دعوی بزرگ‌ترین مرکز انتقال داده جهان علیه جاسوس‌های دولت آلمانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی فورچون؛ در پی نظارت گسترده عوامل اطلاعاتی دولت آلمان بر مرکز انتقال داده دی سیکس، مقام این شرکت سرویس‌دهنده اینترنتی علیه دولت آلمان اقامه دعوی کردند.

نقطه تبادل اطلاعات، یک زیرساخت فیزیکی است که قابلیت انتقال اطلاعات از نقطه‌ای به نقطه دیگر را فراهم می‌کند. مرکز اصلی تبادل اطلاعات دی سیکس در فرانکفورت آلمان قرار دارد و قادر است تبادل ترافیک 750 اپراتور دنیا را از 70 کشور برقرار کند.

مقامات دی سیکس روز گذشته اعلام کردند آژانس اطلاعات فدرال آلمان موسوم به BND نظارت گسترده‌ای از ارتباطات در جریان این مرکز تبادل اطلاعات آغاز کرده است. مقامات این شرکت با استناد به مقاله هانس یورگن پاپیه، وکیل حوزه اطلاعات و فناوری اعلام کردند در حال حاضر نسبت به قانونی بودن این عمل شک و تردید وجود دارد و دستورات قانونی آن‌ها غیرقانونی است. سطح نظارت آژانس اطلاعات فدرال آلمان از اندازه خارج شده است و توجه به حریم شخصی اشخاص نادیده گرفته می‌شود. ما در برابر مشتریان خود موظف به اطلاع‌رسانی هستیم.

پیش از این مرکز اصلی انتقال داده دی سیکس، از استراق سمع آژانس اطلاعات فدرال آلمان از ده‌ها مشتری خدمات اینترنتی این شرکت پرده برداشت. ارائه شواهد در یک تحقیق پارلمانی علیه ادوارد اسنودن از دیگر فعالیت‌های جاسوسی آژانس اطلاعات فدرال آلمان از دی سیکس است.

دی سیکس روز جمعه در دادگاه لایپزیگ اقامه دعوی کرد.

دی سیکس تسهیلات بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان از جمله آمازون، مایکروسافت، گوگل، اپل، فیس‌بوک و ورایزن را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار