قزوین؛

اجرای مرحله دوم بازارچه فصلی بانوان

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین ؛ اجرای مرحله دوم بازارچه فصلی بانوان با هدف اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مریم بیدخام  گفت : بازارچه فصلی بانوان توانمند استان که  به منظور حمایت از اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها پانزدهم شهریور افتتاح شده بود ، در هفته دوم با تولیدات محصولات خانگی و اقلام جدید دایر شد.

به گفته بیدخام ، بدلیل تعداد بسیار زیاد متقاضی و غرفه های کم، با تقسیم بندی به عمل آمده هر یک از غرفه ها به مدت یک هفته به متقاضیان واگذار می شود و اخرین سری این بازارچه تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بدلیل اینکه بانوان توانمند استان علی رغم تولید محصولات متنوع در همه زمینه ها از جمله صنایع دستی، محصولات کشاورزی و ارگانیک امکان عرضه و فروش محصولات خود را نداشتند، در این بازارچه سعی شده شرایط مناسبی برای معرفی و بازاریابی این محصولات فراهم شود.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری افزود:  برای تحقق اقتصاد مقاومتی  و استفاده بهینه از  توانمندی ها و امکانات موجود  برپایی این بازارچه های فصلی ضروری است.

بیدخام ادامه داد: فروش مستقیم محصولات آن دسته از بانوانی که شغل خانگی دارند در این نوع بازارچه ها بدون وجود مانع و واسطه به سهولت انجام می شود زیرا این شکل عرضه و تقاضا بهترین نوع حمایت برای زنان شاغل و سرپرست خانواده است.

وی افزود: این بازارچه  با استقبال خوب  بانوان توانمند و همشهریان گرامی قرار گرفته ، و تلاش خواهد شد این طرح در پارک ها و دیگر مراکز سطح استان تداوم یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار