مشهد؛

برندهای ایرانی در سراشیبی سقوط

رئیس انجمن کارخانجات لوازم خانگی خراسان‌رضوی گفت: به روز نبودن کالاهای ایرانی یکی از دلایل نابودی برند های ایرانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد مظاهری گفت: طیف زیادی از کالاهای لوازم‌خانگی الزام به روز بودن دارند چراکه در غیر اینصورت کالاها به فروش نرسیده و با وضعیت کنونی در انبارها باقی می‌ماند.

وی اظهار داشت: همچنین مشکلاتی که در صنعت ساختمان به وجود آمده سبب شده تا تعداد زیادی از برندهای این حوزه نابود شده و یا در حال از بین رفتن باشند.

مظاهری گفت: همچنین رکود عجیبی که بازار لوازم‌خانگی را در بر گرفته با اعطاء وام‌های خرید این محصولات نیز نیز بهبود پیدا نکرده و همچنان وضعیت وخیم است.

وی با بیان اینکه بسیاری از راه‌ها به‌روی کارفرمایان بسته شده است، افزود: هنوز هیچ گشایشی حتی با طرح احیای واحدهای صنعتی به‌وجود نیامده و درهمین وضعیت برخی از صاحبان واحدهای تولیدی قصد دارند که ملک خود را بفروشند که متأسفانه با بازار راکد در بخش زمین و ساختمان این اقدام نیز اجرایی نمی‌شود.

رئیس انجمن کارخانجات لوازم خانگی خراسان‌رضوی بیان کرد: در برخی از کالاهای گروه لوازم خانگی مانند یخچال ورود قاچاق دیده می‌شود اما باید در نظر داشت با توجه به بالا‌بودن قیمت انواع کالاهای خارجی و کیفیت مناسب کالای ایرانی، بهترین گزینه برندهای مختلف داخلی هستند که به تولید لوازم خانگی مبادرت دارند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.