رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت: مرداد امسال کارخانه سنگبری تکاب افتتاح شد. کارخانه سنگبری تکاب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، توحید شریفی با اشاره به عملکرد مرداد ماه این اداره اظهار داشت: در این زمینه ضمن بازدید مستمر از معادن و واحدهای صنعتی شهرستان و نیز بررسی و ساماندهی وضعیت قراردادهای مسئولان، کارخانه سنگبری تعاونی معدنی این شهر نیز افتتاح شد.

شریفی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی تعداد 800 مورد بازرسی صورت گرفت و پرونده‌های متشکله 13 فقره و تعداد تخلفات کشف شده 13 مورد بوده است گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 66 میلیون و 300 هزار ریال برآورد شده است.

وی با بیان آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان افزود: در مرداد امسال تعداد بازرسی‌های انجام شده 35 واحد بوده و خوشبختانه هیچ پرونده و تخلفی مشاهده نشد.

شریفی تصریح کرد: در شهرستان تکاب نیز همانند سایر شهرستان‌ها، مشکلات واحدهای صنعتی فعال،نیمه فعال، راکد و طرح‌های در دست اجرا در این ماه پیگیری شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به فعالیت‌های بخش صنفی این اداره اظهار داشت: در این باره در بخش امور فرش علاوه بر صدور 9 فقره کارت قالیبافی، 29 فقره نیز تمدید شد.

شریفی با بیان اهم اقدامات حوزه نظارت و بازرسی در مرداد امسال در زمینه کالای قاچاق و دخانیات این شهرستان گفت: در این زمینه 65 مورد بازرسی صورت گرفته و خوشبختانه هیچ تخلفی مشاهده نشد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: افتتاح ، کارخانه ، معدن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.