شرکت سامسونگ تمام تلاش خود را برای رفع هر چه سریعتر عیب باطری گلکسی نوت 7 میکند تا بتواند از فشارهای وارده خارج شود.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ در حال تلاش است در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه‌های معیوب جمع‌آوری‌شده گلکسی نوت 7 را که مشکل باطری داشتند با محصولات سالم جایگزین کند و  ضمن آغاز فروش مجدد از فشار این مشکل خارج شود.

این شرکت در برنامه تعویضی که در آمریکا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای خود ارائه کرده است بدین‌صورت عمل می‌کند که  مشتریانی که گوشی‌های خود را مرجوع کرده‌اند تا زمان تحویل نوت 7 سالم، یک گوشی هوشمند دیگر دریافت می‌کنند.

این برنامه جایگزینی در 9 کشور دیگر نیز البته با گزینه‌های کمتری برای مشتریان در حال انجام است.

بر اساس بیانیه رسمی دیروز شرکت سامسونگ، قرار است " نوت 7" های سالم  تا 31 شهریور (21 سپتامبر) به مشتریانی که دستگاه معیوب خود را مرجوع کرده‌اند تحویل شود و بدین منظور 130 هزار دستگاه از این گوشی‌ها را آماده کرده است. اما این شرکت از جمع‌آوری 1 میلیون دستگاه از نوت 7 فروخته‌شده در آمریکا سخن گفته است.


همچنین مشتریانی که از پیش‌خرید " نوت 7 " منصرف شده‌اند می‌توانند یک هفته پس از ارائه محصولات سالم آن را به صورت تحویل آنی خریداری کنند.

به گفته یکی از سخنگویان شرکت سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی نوت 7 از روز هفت مهر (28 سپتامبر) در کشور کره جنوبی فروش مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

بنابراین گفته باید پس از جایگزینی همه محصولات معیوب با سالم  منتظر آغاز فروش مجدد نوت 7 در آمریکا باشیم.

در نتیجه اگر شما هم گلکسی نوت 7 دارید هر چه زودتر از برنامه تعویض ارائه شده استفاده کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار