رویانیان رئیس هیئت مدیره مشکی پوشان مشهدی شد

محمدرضا رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس، طی حکمی از سوی مسئولان سیاه جامگان به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رویانیان که چند روز پیش طی جکمی از طرف مسئولان باشگاه سیاه جامگان به عنوان نفر چهارم عضو هیات مدیره باشگاه سیاه جامگان انتخاب شده بود، پس از برگزاری جلسه به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه انتخاب شد.

قرار است مدیرعامل اسبق پرسپولیس کارهای اقتصادی این باشگاه را بر عهده داشته باشد.

پیش از این محمدرضا عباسی، پژمان‌فر و محمدرضا کلایی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه سیاه‌جامگان خراسان انتخاب شده بودند و قرار است نفر پنجم این هیات مدیره طی روزهای آینده معرفی شود.

گفتنی است محمدرضا رویانیان، دومین فرد سیاسی است که به عنوان عضو هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شده است، پیش از این پژمان فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با تلاش های مکرر علی عباسی به این سمت منصوب شده بود، حال باید دید نفر پنجم عضو هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان هم یک افراد سیاسی خواهد بود یا فوتبالی؟

از طرفی باید منتظر ماند و دید با انتخاب محمدرضا رویانیان به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه شرایط مالی این تیم نسبت به گذشته بهتر خواهد شد یا آن که مانند سابق هیچ تغییری نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار