مدیر تیم های ملی فوتبال ایران گفت: قطعا دیدار ایران- کره جنوبی در شب عاشورا برگزار می شود.

به  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمدرضا ساکت پس از تساوی  پرسپولیس و استقلال گفت: نقطه قوت بازی هماهنگی و همدلی بین بخش‌های مختلف بود که باعث شد این بازی خوب برگزار شود. استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، مسئولان ورزشگاه آزادی، شهرداری منطقه 22، مسئولین سازمان لیگ همه با هم هماهنگ بودند. رفتار اخلاقی مربیان و بازیکنان دو تیم قبل و بعد از مسابقه و پردازش اخلاقی رسانه‌ها به این بازی هم از نکات خیلی خوب و برجسته این بازی بود که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: حساسیت ایجاد شده به خاطر جدول روی کیفیت فنی بازی تاثیر گذاشته بود اما رفتار قبل، در حین و پس از بازی بازیکنان دو تیم و مربیان قابل تقدیر بود. 

ساکت در مورد اینکه بازیکنان بعد از بازی حاضر به مصاحبه نشدند، بیان کرد: من اطلاعی از این مسئله ندارم. این سؤال را از بخش اقتصادی بپرسید. اطلاعاتم در این مورد کافی نیست که بتوانم اکنون ارزیابی دقیقی از آن داشته باشم و دقیق صحبت کنم.

مدیر تیم‌های ملی در مورد تمایل فغانی برای مساوی شدن دربی، اظهار کرد: نقطه قوت بازی تیم داوری آن بود. یک تیم داوری بین‌المللی و توانمند این بازی را قضاوت کرد. داورانی هم در گذشته به خوبی دربی را قضاوت کردند و از آنها هم تشکر می‌کنم. باید به فغانی هم دست مریزاد گفت. 

وی در مورد برگزاری بازی ایران و سوریه در مالزی تصریح کرد: سوریه خودش دوست داشت در ایران بازی کند. اما به دلیل اینکه با ایران هم‌گروه بود و بازی اولش هم در مالزی برگزار شده ظاهرا میزبانی سوریه در مالزی قطعیت پیدا کرده است. مهمترین مسئله برای تیم ملی دو بازی حیاتی با ازبکستان و کره است. 

ساکت درباره منتفی بودن تغییر زمان دیدار ایران و کره جنوبی، گفت: بارها با فیفا و AFC رایزنی کردیم. مهدی تاج با رئیس فیفا هم در سوئیس مذاکره کرد. هیأتی به سرپرستی او به AFC رفت اما با توجه به اینکه از مدت‌ها پیش زمان ا ین بازی تعیین شده بود، دیگر امکان تغییر زمان بازی نبود. ضمن اینکه فاصله بازی اول ما با ازبکستان و کره جنوبی بیش از 5 روز نیست و پس از آن هم فیفا دی به پایان می‌رسد. ترتیبی داده‌ایم تا عزاداران در شامگاه تاسوعا بتوانند به مراسم عزاداری‌شان برسند و ساعتی مناسب‌تر برای برگزاری مسابقه در نظر بگیریم. می‌خواهیم با شعار یک صد هزار عزادار حسینی و یک ورزشگاه و یک حسینیه حامی تیم ملی این بازی را برگزار کنیم. 

وی در مورد خرید بلیت‌ هواداران استقلال از سوی سازمان لیگ و  این که این بلیت ها در اختیار   هواداران پرسپولیس قرار گرفته گفت: چنین مسئله‌ای قابل انجام نیست البته اینکه پرسپولیسی‌ها بیشتر بودند یا استقلالی‌ها با توجه به سیستم الکترونیکی، قابل آنالیز است.

این مسئول فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا هر هوادار روی صندلی خودش نمی‌تواند بنشیند، توضیح داد: در حال حاضر فروش بلیت الکترونیکی به صورت بلوکی انجام می‌شود و قدم به قدم جلو می‌رویم. باید رفتارهای اجتماعی را هم جا بیندازیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
باشگاه استقلال خودش هم ميدونه حتي يك سوم پرسپوليس هم هوادار نداره پس بيخود دنبال توجيه نباشن كه چرا سكوهاي تماشاگران استقلال خالي بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
این یعنی خلاقیت یک مدیر اصفهانی
آخرین اخبار