علی لاریجانی ، رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع نمازگزاران ، نماز جمعه شهرستان محمودآباد حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر غیررسمی ،که ظاهراً برای گذراندن  تعطیلات تابستانه به مازندران آمده است ، ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهر محمودآباد حضور یافت.

علی لاریجانی  را در بدو ورود به مصلای نمازجمعه محمودآباد، علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، یوسف‌‌پور فرماندار این شهرستان همراهی کردند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه محمودآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با تقدیر از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران شهرستان گفت: مازندران با محوریت نماینده ولی فقیه و استاندار از وحدت و همدلی و رفاقت بالایی برخوردار است.

وی گفت : در زمینه اقتصاد مقاومتی کارگروه هایی برای رونق بخشی به تولید صنایع کوچک و متوسط در استان تشکیل شده است.

وی افزود: استاندار مدیری وقت ناشناس در خدمت به مردم است و باید تدبیر و مدیریت، برای رفع مشکلات استان تلاش می شود.

امام جمعه محمودآباد گفت : صنعت توریسم و دیگر صنایع شهرستان در هاله ای از ابهام قرار دارد که نیازمند توجه مسئولان است.

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت امام هادی (ع)، سالگرد مفسر قرآن آیت الله خزعلی را گرامی داشت و افزود : غدیر بزرگترین عید و تداوم راه انبیاء الهی است.

وی گفت: بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها در آستانه سال تحصیلی نیازمند حمایت مردم خیر و نیک اندیش هستند.

ربیع فلاح ، استاندار مازندران نیز به عنوان سخنران قبل از خطبه نمازجمعه محمودآباد در مصلای نمازجمعه این شهرستان حضور یافت. 

 
 
 
 
شب گذشته نیز رئیس مجلس شورای اسلامی در این سفر چند ساعته به زیارت آستان امامزاده ابراهیم(ع) رفته و در گلزار شهدای این امامزاده نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام و فاتحه‌خوانی کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.