قزوین ؛

آینده جهان در گرو برکه برکات غدیر

امام جمعه قزوین گفت: آینده جهان را برکه برکات غدیر خواهد ساخت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: واقعه غدیر، حلقه اتصال پیروان همه مکاتب آسمانی، فرقه‌های مذهبی شیعه و سنی، جناح‌ها و احزاب است و همه این‌ها در برکه غدیر به یکدیگر می‌پیوندند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش به هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: درایت امام خمینی (ره) دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را به فرصتی برای افزایش وحدت، عزت و اقتدارِ کشور تبدیل کرد.

امام‌جمعه قزوین اضافه کرد: حمایت بلوک شرق و غرب از بعثی‌ها و هماهنگی آن‌ها به ما نشان داد که امنیت کشور را تنها در داخل مرزهای کشور نمی‌توانیم حفظ کنیم و امروز حضور ما در سوریه و برخی دیگر از کشورها برای حفظ امنیت کشور است.

وی افزود: : این که برد موشک‌های ما تا 3 هزار کیلومتر افزایش یافته و کشور را از مخاطرات حفظ می‌کند، یکی از آثار جنگ تحمیلی است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر این که به هر میزانی که برد موشک‌های ما افزایش یابد، شعاع نفوذ استکبار جهانی محدودتر می‌شود، گفت: برخی از روی جهالت و نادانی و برخی از سر نفاق و خیانت نگاهشان این است که ما نباید قدرت نظامی کشور را افزایش دهیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اذعان کرد: این‌ها گرگ‌هایی هستند که لباس میش پوشیده‌ و می‌خواهند امت اسلامی در برابر خطرات استکبار جهانی غافل و آسیب پذیر باشد.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار