مرگ مشکوک بیش از 500 خرچنگ نعل اسبی در ژاپن گمانه زنه های کاربران را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشف صدها خرچنگ نعل اسبی مرده در یکی از سواحل جنوبی ژاپن، کارشناسان محیط زیست را شگفت زده کرد. خرچنگ های نعل اسبی که از کهن ترین موجودات کره زمین هستند، به فسیل های زنده مشهورند. خون این خرچنگ ها آبی بوده و از جاذبه های توریستی ژاپن محسوب می شوند.

در فصل تابستان، که فصل تخم گذاری این خرچنگ ها در سواحل جنوبی و غربی ژاپن است، تعداد زیادی بازدیدکننده به این مناطق سفر کرده تا این موجودات کهن سال را از نزدیک مشاهده کنند. در طول این فصل برخی از خرچنگ ها به صورت طبیعی می میرند ولی آنچه امسال همه را شگفت زده کرد، مرگ دسته جمعی و 8 برابری تعداد زیادی از این بندپایان در یکی از سواحل جنوبی ژاپن بود.

تصاویری از مرگ دسته جمعی این خرچنگ های نعل اسبی در فضای مجازی منتشر شد که پس از آن گمانه های زنی هایی از انقراض نسل این گروه از بند پایان را به دنبال داشت. تاکنون بیش از 500 خرچنگ نعل اسبی مرده در این سواحل یافت شده که هنوز علت آن مشخص نیست. البته کارشناسان اعلام کرده اند که به احتمال زیاد بالا رفتن دمای آب و آلودگی منجر به این اتفاق شده است.

مرگ مشکوک گروهی از قدیمی ترین موجودات زمین + عکس

مرگ مشکوک گروهی از قدیمی ترین موجودات زمین + عکس

مرگ مشکوک گروهی از قدیمی ترین موجودات زمین + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
خدا کنه منقرض نشن....