شبی پر انرژی و خاص با بابک جهانبخش در سالن میلاد

شب گذشته کنسرت بابک جهانبخش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته کنسرت بابک جهانبخش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.
 
بیش از 20 دقیقه از زمان شروع برنامه می‌گذشت اما نه از بابک جهانبخش خبری بود و نه صندلی‌های سالن به طور کامل پر شده بودند. 

سالن تاریک وروی استیج کسی نبود. تنها صدای جیغ وسوت ودست زدن گاه به گاه حضار، هیجانی را درسالن به پا می‌کرد.

بالاخره انتظارها به سر رسید. استیج غرق در نورآبی شد و هنرمندان یک به یک روی صحنه آمدند. صدای کوک کردن سازها به گوش می‌رسید. روی مانیتور سالن شمارش معکوس از 50 آغاز و صدای فریادحضار درفضا پرشده بود. صدای بابک جهانبخش می‌آمد اما کسی او را روی استیج نمی‌دید. بابک جهانبخش آوازخوان وارد شد و آهنگ «اینا یعنی عشق» را خواند. حضار لحظه ای ساکت نمی شدند و با جیغ  و فریاد از بابک جهانبخش استقبال می‌کردند.

جهانبخش بدون وقفه آهنگ «طهران» را خواند. ریتم شاد این آهنگ انرژی حضار را چند برابر کرد. همچنین آهنگ سوم با نام «حالم خوبه» بدون تعلل اجرا شد. 

پس از اجرای سه آهنگ مذکور بابک جهانبخش با حضار سلام  و احوالپرسی کرد و گفت: امیدوارم امشب باانرژی‌های خوب شما اتفاق به یادماندنی دراین کنسرت بیفتد.
 
«بیقراری» نام آهنگی است که بعد از صحبت‌های بابک، اجرا شد.
 
از افراد حاضر در سالن می توان پدرام کریمی، احسان ارغوانی و سجادعزیزی را نام برد.
 
آهنگ شادی با نام «خاص» با نورپردازی تلفیق و باعث ایجاد انرژی مضاعف در سالن شد. 

نوازنده گیتارالکتریک با نوازندگی حرفه ای وعینک دودی که به چشم داشت، مثل نگینی به روی صحنه می‌درخشید. 

سالن کمی از تب وتاب افتاد ونوبت به همنوازی پیانو و گیتار کلاسیک رسید. بابک آهنگ «دوست دارم» را به آرامی خواند و حضاربا همخوانی، ملودی درحال پخش را گوش‌نوازتر کردند. صدای موزیک خاموش شد و بابک جهانبخش با تکنوازی پیانو ادامه شعر را خواند.
 
«اینقدرخوبی»، «اکسیژن»، «دریا»، «صدای عشق»، «تو را دوست دارم»، «تصمیم»، «چی شده» و «خواب» از دیگرقطعاتی بود که توسط بابک جهانبخش وگروهش اجرا شد. 
 
پس ازاجرای چندقطعه دیگر، به احترام اذان مغرب اجرا قطع شد و دقایقی در سکوت سپری شد. 


پس ازاجرای قطعه «منو نگاه کن» نوازنده ویولن به جمع نوازندگان اضافه شد.
 
در فرصتی که بین آهنگ ها بود، بابک نوازندگانش رامعرفی کرد: بهنام فرش باف نوازنده پرکاشن، مسعودهمایونی نوازنده گیتارالکتریک، انوشیروان تقوی نوازنده کیبورد، بابک ریاحی پور نوازنده گیتاربیس، رضا تاجبخش نوازنده پیانو و رهبر ارکستر، محمدرضاخانزاده مدیر برنامه.
 
از اتفاقات جالبی که افتاد، فراموش کردن بخشی از شعر توسط بابک جهانبخش بود. به طوریکه نوازندگان موزیک رابدون کلام اجرا کردند.
 
بابک با اجرای آهنگ «پاییز» به استقبال فصل پاییز رفت.
 
قابل ذکراست یکی ازمشکلاتی که دراین کنسرت وجودداشت،صدابرداری بی کیفیت بود. به طوریکه صدای خواننده از وضوح پایینی برخوردار بود.
 
این خواننده از مسئولین سالن، مدیریت سالن، نیروی انتظامی، تیم تصویربرداری، نورپردازی تشکرکرد.
 
در ادامه آهنگ «شاید» باهمنوازی پیانو و کمانچه اجراشد و حال و هوای سالن را آرام وغمگین کرد و هنگامی که صدای بابک به این دونوازی اضافه شد، جوسالن اندوهناک تر شد.
 
این هنرمند اظهار کرد: من این افتخار را داشته ام که در آهنگی به نام «معجزه» باامیر میلاد نیکزاد همکاری کنم و از این بابت خوشحالم.
 
بابک جهانبخش قبل ازاجرای آهنگ «من وبارون» از حضار خواست تا بانور موبایل هایشان همراهی او را همراهی کنند. حضار نیز با نور موبایل هایشان سالن را ستاره باران کردند.  ازمانیتورهای داخل سالن تصویربارش برف پخش شد و اشعار ترانه «برف» روی مانیتورها نقش بست واین دلیلی شد تا تمام حضار این آهنگ را با جهانبخش بخوانند.
 
درآخربرنامه آهنگ «بی تو می میرم» اجرا و چراغ های سالن روشن شد و حضار با خداحافظی بابک جهانبخش سالن را ترک کردند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار