در هفتمین جلسه شورای آموزش وپرورش فرماندار چایپاره از مجموعه اقدامات و تلاشهای مدیرآموزش و پرورش این شهرستان در جهت ایجادفضای با آرامش در این مدیریت تقدیر نمود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دراین جلسه فرماندار چایپاره ایجاد محیط امن و آرام و خالی از تنش را یکی از رمزهای موفقیت مدیران در مجموعه تحت سرپرستی خود دانست وتاکیدکرد این موضوع با مدیریت شایسته شخص مدیرآموزش وپرورش و همکاران وی به خوبی در این مدیریت نمایان است .

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان، مدیرآموزش وپرورش چایپاره را یکی از مدیران برجسته، موفق و شایسته دانست و برلزوم قدردانی وحمایت همه جانبه اززحمات و تلاشهای صادقانه این گونه مدیران تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه مدیرآموزش وپرورش چایپاره نیز از حمایتهای بی دریغ فرماندار در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش قدردانی و اظهارداشت: در راستای اجرای دستورالعمل پروژه مهر باتشکیل شش کمیته تخصصی و کارشناسی تمامی تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید اندیشیده شده و این شهرستان بابیش از 650نفر پرسنل آماده پذیرایی بیش از 8هزاردانش آموز در بیش از 100مدرسه در مهرماه می باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.