در هفته ششم لیگ برتر 16 بازیکن و یک سرمربی به مصاف تیم های قبلی خود می روند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران هفته ششم لیگ برتر با برگزاری شش دیدار امروز آغاز می شود و فردا با انجام دربی پایتخت و دیدار ماشین سازی و سپاهان به پایان می رسد. در این هفته 16 بازیکن و یک سرمربی مقابل تیم قبلی خود قرار  می گیرند.
 
دیدار پیکان و نفت تهران با چهار تقابل این چنینی رکورددار این هفته است.
 
سیاه جامگان. صبا

 
ایوب کلانتری هافبک دفاعی مشهدی ها، در لیگ چهاردهم آمار 24 بازی و پنج گل را برای صبا ثبت کرد.
 
فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان هم در لیگ ششم هدایت صبا باتری تهران را به عهده داشت که این تیم در ادامه فعالیت خود به قم منتقل شد.
 
در آن سوی میدان غلامرضا عنایتی که با بستن بازوبند کاپیتانی سیاه جامگان در لیگ پانزدهم، 25 بازی انجام داد و پنج گل به ثمر رساند مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.
 
سایپا. گسترش فولاد
 

رضا خالقی فر هافبک- مهاجم گسترش فولاد بین سال های 1388 تا 1390، در 45 بازی پنج گل برای نارنجی پوشان پایتخت به ثمر رساند.
 
بابک حاتمی دفاع راست آبی و زردپوشان تبریزی هم در یک سال و نیم حضور در سایپا، 41 بازی برای این تیم انجام داد.
 
مسعود ابراهیم زاده دیگر بازیکن گسترش است که سابقه بازی در سایپا را دارد. وی در لیگ های چهاردهم و پانزدهم، 27 بار در ترکیب خودروسازان قرار گرفت.
 
ذوب آهن. تراکتورسازی
 
هادی محمدی مدافع میانی تراکتور که به صورت قرضی و برای انجام دوران سربازی از ذوب آهن به جمع شاگردان امیر قلعه نویی پیوسته بین سال های 1393 تا 1395، در 67 بازی پنج برای ذوبی ها به ثمر رساند و با این تیم 2 قهرمانی جام حذفی را کسب کرد.
 
سینا عشوری هافبک دفاعی تراکتور هم در هفت فصل بازی برای ذوب آهن، آمار 152 بازی و پنج گل را به ثبت رساند. وی با سبزپوشان دیار نصف جهان قهرمانی جام حذفی فصل 1387.88، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 و نایب قهرمانی لیگ هشتم و نهم را به دست آورد.
 
پیکان. نفت تهران
 
مهدی شیری دفاع راست ریزنقش پیکان در 2 فصل گذشته، 50 بار پیراهن نفتی ها را تن کرد و با این تیم به نایب قهرمانی جام حذفی 1393.94 و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال 2015 رسید.
 
در جمع شاگردان علی دایی سه بازیکن سابقه حضور در پیکان را دارند.
 
ایمان مبعلی هافبک طراح نفت در لیگ دوازدهم ، 26 بازی برای پیکان انجام داد و 2 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان این تیم شد.
 
عیسی آل کثیر در لیگ دوازدهم، 12 بار با پیراهن پیکان به میدان رفت.
 
میلاد فراهانی بین سال های 1388 تا 1390، 12 بار وظیفه حراست از دروازه خودروسازان را به عهده گرفت.
 
صنعت نفت آبادان. استقلال خوزستان
 
حکیم نصاری هافبک تاثیرگذار طلایی پوشان آبادانی در لیگ پانزدهم ضمن انجام 27 بازی در ترکیب آبی پوشان خوزستانی با این تیم به قهرمانی لیگ برتر رسید.
 
در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی هم، رحیم زهیوی بین سال های 1392 تا 94 در لیگ آزادگان، آمار 39 بازی و 12 گل را برای صنعت نفت به ثبت رساند.
 
 
ماشین سازی. سپاهان

 
حبیب گردانی دفاع چپ با تجربه ماشین سازی در لیگ پانزدهم، 23 بازی برای سپاهان انجام داد و یک گل به ثمر رساند.
 
فولاد.پدیده
 

ابولحسن جعفری دفاع راست پدیده در لیگ چهاردهم، 14 بار با پیراهن فولاد به میدان رفت.
 
پرسپولیس. استقلال
 

محمد انصاری مدافع پرسپولیس تنها بازیکن دربی 83 پایتخت است که سابقه بازی در تیم مقابل را دارد. استقلال نخستین تیم انصاری در رده بزرگسالان است و این بازیکن سابقه انجام سه بازی با پیراهن این تیم را دارد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار