معاون فنی طرح سرشماری نفوس و مسکن چادگان گفت: برای طرح سرشماری در بخش مرکزی و چنارود این شهرستان 25 نفر از طریق سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سلطانی سامانی  اظهار کرد: برای اجرای طرح سرشماری در شهرستان چادگان 11 نفر نیاز است که تاکنون 25 نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: این افراد از این میان افراد توانمند، با تجربه، دارای مدرک بالا و مهارت لازم انتخاب می‌شوند و به مدت هشت روز دوره آموزشی خواهند دید.

معاون فنی طرح سرشماری نفوس و مسکن چادگان گفت: طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان با مراجعه مأموران به درب منازل و با درج اطلاعات توسط آمارگیران در تبلت به جای فرم انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این سرشماری به عنوان پایه و اساس همه برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای بهتر کارها در شهرستان، بسیار حائز اهمیت است که باید تمام دستگاه‌ها و نهادها همکاری لازم را با مرکز سرشماری شهرستان داشته باشند تا به صورت دقیق و صحیح انجام شود.

سلطانی افزود: هر مأمور هزار و 200 خانوار را سرشماری می‌کند، که با توجه به پراکندگی روستاهای شهرستان چادگان، انتظار داریم ادارات همکاری‌های لازم را از نظر در اختیار گذاشتن امکانات داشته باشند و از این طریق طرح سرشماری شهرستان را یاری کنند.

وی به عشایر شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: عشایر شهرستان چادگان در صورت حضور در منطقه سرشماری خواهند شد و جزو آمار این شهرستان محسوب می‌شوند و اگر در این زمان در منطقه حضور نداشتند، جزو آمار شهرستان چادگان به حساب نمی‌آیند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.