همانطور که پیش بینی می‌کردیم نقطه غافلگیرکننده برای منتقدان، کارشناسان و ... بازگشت پر قدرت و بازی متفاوت پورعرب بود.

اصغر نعیمی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با ابراز رضایت از اکران «سایه های موازی» گفت: از اکران فیلم و بازخوردهای مخاطبان راضی هستم و خوشبختانه افرادی که این اثر را دیدند، ارتباط خوبی با آن برقرار کردند.

وی افزود: تنها به دلیل تعداد بالای فیلم‌ها در برابر تعداد سینما‌ها روبرو شدیم که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، فیلم قابلیت و پتانسیل این را داشت که مخاطبان بیشتری را به سالن بکشاند.

وی درباره بازی ابوالفضل پورعرب در «سایه های موازی» عنوان کرد: همانطور که پیش بینی می‌کردیم نقطه غافلگیرکننده برای منتقدان، کارشناسان و ... بازگشت پر قدرت و بازی متفاوت پورعرب بود. خوشحالم که این فیلم توانست بستری مناسب برای بازگشت این چهره محبوب به سینما شود.

این کارگردان اضافه کرد: خوشبختانه پورعرب پس از عقد قراداد با «سایه های موازی» در بخش اول «شهرزاد» نیز نقش آفرینی کرد و هم اکنون نیز در فیلم «کاناپه» عیاری یکی از نقش ها را بازی خواهد کرد. این نشان می دهد بازی او نه تنها بین مخاطبان بلکه از سوی نخبگان هم مورد توجه قرار گرفته است.

نعیمی تصریح کرد: در اکران مردمی «سایه های موازی» شاهد صحنه های تاثیرگذاری از برخورد محبت آمیز مردم با پورعرب بودیم که در نهایت وجودش اتفاق بسیار مثبتی برای فیلم رقم زد.

این کارگردان در خصوص علت انتخاب پورعرب گفت: خود من نزدیک به دو دهه پبش در «غریبانه» با پورعرب همکاری کردم و او را به خوبی می شناسم؛ مهمتر از همه نسبت به توانایی هایش در ایفای نقش های مختلف، معقول و باورپذیر مشرف بودم. فکر می‌کنم «سایه های موازی» بستر مناسبی برای بروز و عرضه نقش های متفاوت و دیده نشده پورعرب شد.

نعیمی خاطرنشان کرد: پس با توجه به عواملی که به آن اشاره کردم ابوالفضل پورعرب تناسب خوبی با نقش تعیین شده ما در «سایه های موازی» داشت.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار