مدیر عامل یک شرکت فناور و دانش بنیان گفت: با طراحی سامانه ره یاب کنترل زمان و مسیر حرکت سرویس کودکان در ایام مدرسه انجام می شود.

اميد رفيعي  مدیر عامل یک شرکت فناور و دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سامانه کنترل سرویس کودکان اظهار داشت: نظارت بر سرويس‌هاي دانش‌آموزي مدارس از سوي سازمان حمل و نقل، مديران مدرسه و اوليا و مربيان و همچنين كنترل ترافيك و توجه به رفت و آمد ايمن دانش‌آموز در فاصله خانه و مدرسه از موارد موثر در ناوگان گسترده حمل و نقل سرويس دانش‌آموزان مدارس است،.
 
وي  ادامه داد: با استفاده از این سامانه مي‌توان با مديريت صحيح در رفت و آمد دانش‌آموزان، شرايط ايمن براي دانش‌آموزان را فراهم كرد و ترافيك شهري و معضلات و حوادث ناشي از آن را بهبود بخشيد.

این فعال فناور یادآورشد: تمامی رفت و آمدها از طريق اين در سامانه هوشمند سرويس مدارس انجام می‌گیرد و امكان استفاده از سليقه‌ها و نگرش‌هاي شخصي به حداقل ممكن رسيده است.

رفیعی عنوان کرد: بررسی جزیی و اعلام گزارش دقیق از مؤلفه‌های حمل و نقل را از ویژگی‌های این سامانه بوده و  مسير رفت و برگشت دانش‌آموز از طريق سامانه قابل نظارت است .

وی ابراز داشت: هرگونه تخلف راننده در زمينه سوار كردن مسافر بيش از ظرفيت، سرعت غيرمجاز، تردد از مسيرهاي غيرقانوني و سبقت غيرمجاز از طريق سامانه به صورت آنلاين گزارش مي‌شود.

رييس هيات مديره اين شركت دانش‌بنيان تاکید کرد:  كنترل و نظارت تاكسيراني و پليس راهور بر سرويس‌هاي مدارس را از ديگر مزاياي اين سامانه بوده و زمان و مسیر حرکت سرویس کودکان ره گیری و کاملا تحت کنترل است.

 وي گفت:  از طريق اين سامانه كوتاه‌ترين مسير ممكن براي راننده در نظر گرفته مي‌شود و ورود و خروج دانش‌آموز به مديران مدارس و اوليا و مربيان از طريق پيامك اطلاع‌رساني مي‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار