رئیس پلیس راه استان قم از شناسایی و مکاتبه با اداره کل راه و شهرسازی استان برای ۴۱ نقطه حادثه خیز قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سرهنگ اردشیر جمشیدی‌راد  با اشاره به حجم ترددها در اواخر شهریور ماه اظهار داشت: با توجه به پایان یافتن تابستان بر حجم مسافرت‌ها افزوده شده است که به این منظور تدابیر ویژه‌ای همراه با گشت‌های نامحسوس اندیشیده شده است.

وی افزود: در استان قم به علت کویری بودن و گرمای هوا بیشترین عوامل حوادث جاده‌ای  ناتوانی کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو، استفاده از تلفن همراه و خستگی و خواب آلودگی است.

رئیس پلیس راه استان قم بیشترین حادثه رانندگی را مربوط به واژگونی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه 43 درصد حوادث جاده‌ای و تلفات استان مربوط به واژگونی خودروهاست.

وی با اشاره به شناسایی 41 نقطه حادثه خیز در استان گفت: مکاتباتی با اداره کل راه و شهرسازی در این مورد شده است و در بازدیدهایی که انجام شده برخی اقدامات زودبازده مانند نصب تابلو و علائم صورت پذیرفته ولی باید این مشکلات کامل حل شود.

جمشیدی‌راد افزود: از زمانی که دوربین‌های کنترل سرعت در آزادراه قم-تهران نصب شده شاهد کاهش حوادث در این محور هستیم و امیدواریم همان‌گونه که وعده داده شده تا پایان سال آینده تمامی محورهای پرتردد استان مجهز به این دوربین‌ها شوند.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، شناسایی ، مناطق ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار