ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت:روز گذشته برابر ژاپن بازی زشتی به نمایش گذاشتیم و همین باعث شد امروز برابر کره جنوبی پیروز شویم.

حدادی:بازی زشت برابر ژاپن مسبب پیروزی مقابل کره بودبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان حامد حدادی پس پیروزی برابر کره جنوبی در جمع خبرنگاران گفت:بعد از بازی زشتی که مقابل ژاپن انجام دادیم و خود ژاپنی‌ها عامل آن بودند توانستیم پیروزی خوبی برابر کره به دست بیاوریم. دفاع ژاپنی‌ها بسیار جمع بود و بازیکنان پیرامونی ما را آزاد گذاشته بودند.

سنتر بسکتبال افزود:روز گذشته، روز بدی برای  ما بود و من فکر می کنم  فکر همین سبب شد بازی خوبی را مقابل کره به نمایش بگذارم.

حدادی  اظهار داشت: بازیکنان کره در کوارتر اول فقط 4 امتیاز گرفتند، من از حضور در این تیم و کنار بازیکنان ایران بسیار خوشحال هستم و به آن افتخار می‌کنم. امیدوارم این نوع بازی خوب ادامه داشته باشد.

کاپیتان بسکتبال افزود: از نظر بدنی آمادگی لازم را ندارم به همین دلیل  از مربی درخواست کردم که مرا در زمین نگه دارد تا در صورت بازی‌های سنگین در آینده بتوانم برای تیمم مفید باشم.

وی در مورد اعتراضش به بازیکنان تیم،گفت: حدود 6 ماه است که در کنار هم تمرین می‌کنیم و با تمام سیستم‌ها آشنایی داریم. انتظار من از بازیکنان این است که با رعایت این سیستم‌ها پس از 6 ماه تمرین اشتباه نکنند و بدون نقص بازی کنند. امیدوارم بازیکنان فیلم بازی را نگاه کنند و کمتر مرتکب اشتباه شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار