سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت:فشار دفاعی بازیکنان ما عالی بود و اجازه ندادیم کره ایی ها کاری کنند.

بائرمن:شاگردانم فشار دفاعی خوبی داشتندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان درک بائرمن پس از پیروزی برابر کره جنوبی در کنفرانس خبری بیان کرد: کره جنوبی  تیم بسیار خوبی است اما خیلی خوب برابر آنها دفاع کردیم و شاگردانم همه برنامه‌ها را پیاده کردند آنها در بازی‌های قبلی بالای 40 درصد شوت 3 امتیازی زده بودند اما در این مسابقات تنها 24 درصد داشتند. فشار دفاعی ما خیلی خوب بود و اجازه ندادیم  حریفمان کار کند. باید در 3 بازی آینده هم همین دفاع خوب را ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد عصبانیت حامد حدادی روی نیمکت در بازی اظهار داشت: بازیکنان سوپراستار کمال‌گرا هستند و انتظار دارند بازیکنان کناری آنان هم عملکرد خوبی داشته باشند. حامد در این مسابقات خیلی سخت کار می‌کند و اینقدر فشار روی آن زیاد است که انتظار دارد بقیه بازیکنان  همه نکات را انجام دهند.

وی افزود: تیم کره جنوبی برابر حدادی هیچ کاری نتوانستند انجام دهند. علاوه بر حدادی اوشین ساهاکیان هم خیلی خوب بود شاید عملکرد او در برگه آمار آنچنان نباشد اما تلاش‌های او قابل ستایش است و به تیم انگیزه می‌دهد باید به این نکته توجه داشته باشیم که دفاع و حمله خوب حاصل عملکرد تیمی خوب است و همه ی بازیکنان در آن سهیم هستند.

بائرمن درباره  وضعیت ارسلان کاظمی گفت: برای هر مربی آسیب‌دیدگی بازیکنش سخت است اما خوشبختانه او به عمل جراحی نیاز ندارد و پارگی هم نداشته است به احتمال خیلی زیاد نمی‌تواند تا پایان تورنمنت تیم ملی را همراهی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار