کرمانشاه؛

راه آهن کرمانشاه به خسروی با شتاب در حال اجراست

اجرای راه آهن غرب قطعه ی کرمانشاه به خسروی با شتاب در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری  استاندار کرمانشاه گفت: اجرای راه آهن غرب قطعه ی کرمانشاه به خسروی پس از سفر رئیس جمهور با نگاهی ویژه دنبال می شود و با شتاب در حال اجرا است.
رازانی با اشاره به اهمیت راه آهن غرب  گفت: بی تردید عدم برخورداری از سیستم ریلی یکی از علل اصلی محرومیت استان طی این سال ها بوده است.
وی افزود : طرح راه آهن غرب که از 15 سال پیش آغاز شده بود با وعده ای که رئیس جمهور در سفر اخیر دادند تا پیش از سال مالی 95 به اتمام خواهد رسید.

دکتر رازانی ادامه داد: اجرای قطعه دوم این مسیر که از کرمانشاه به خسروی امتداد می یابد بعد از سفر رئیس جمهور شتاب خوبی  گرفته است. در این راستا دولت محترم درخواست کرده  که 1500میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی به قطعه کرمانشاه به خسروی تخصیص داده شود که در صورت موافقت رهبر معظم انقلاب در این زمینه شاهد پیشرفت بسیار خوبی در پروژه خواهیم بود.

وی ادامه داد: محصولات تولیدی استان بالغ بر 4 میلیون تن در سال است که این میزان با توسعه بخش کشاورزی افزایش خواهد یافت و در این شرایط این مسیر ریلی بستر مناسبی برای نقل و انتقال این تولیدات خواهد بود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار