مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز گفت: با فرارسیدن سال تحصیلی جدید و به‌ منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان، تعداد 4 پایگاه در سطح شهرستان نطنز برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا مومی اردستانی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها فرصتی است برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند، به بهانه روز جشن عاطفه‌ها چشم‌های گریان کودکان محروم، امروز چشم‌ به‌ راه دست‌های نوازشگری است که همواره به بهانه‌ای، مهربانی رابین خود و همنوع خود تقسیم می‌کنند.

وی افزود: در آستانه سال تحصیلی 600 دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش و اقشار آسیب‌پذیر چشم‌انتظار یاری سبز مردم هستند و بدین منظور این کمیته 4 پایگاه در سطح شهرستان در شهرهای نطنز و بادرود برپا نموده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز بابیان اینکه این پایگاه‌ها فردا پنج‌شنبه فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: در روز جمعه نیز با برپایی 4 پایگاه در محل مصلای نماز جمعه نطنز و بادرود کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان جمع‌آوری می‌شود.

وی بیان کرد: سیاست فعلی کمیته امداد استفاده از پرداخت الکترونیکی بوده که به همین منظور سامانه تلفنی #1*8777* برای دریافت کمک‌های مردمی به محرومان راه‌اندازی شده است.

مومی اردستانی با اعلام شماره‌حساب 0105296850009 بانک ملی و شماره کارت 6037991899604692 نیز برای دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان، گفت: مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل حسینیه مرکز شهر نطنز نیز با برپایی پایگاه آماده جمع‌آوری کمک نیز است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مبلغ 825 میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، خاطرنشان کرد: کلیه مبالغ جمع‌آوری‌شده صرف هزینه‌های تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش و همچنین اقشار آسیب‌پذیر خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.