استاندار کرمانشاه انتخابات را مهم‌ترین اصل برای تمایز یک حکومت مردم سالار از یک حکومت دیکتاتور عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسداله رازانی در سمینار یک روزه فرمانداران و بخشداران استان کرمانشاه که با حضور قائم مقام وزیر کشور،امروز (24 شهریور) در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری پیش روی 29 اردیبهشت ماه سال آَینده برگزار می‌شود، گفت: قطعا برگزاری چنین رویداد مهمی در کشور نیاز به برنامه‌ریزی چند ماهه دارد.

وی تصریح کرد: انتخابات آبروی نظام محسوب می‌شود افزود:پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات به معنا و ماهیت واقعی خود در کشور برگزار شده و می‌شود و برگزاری انتخاباتدر کشور ما در حالیست که ما در منطقه‌ای قرار داریم که کشورهای آن کمتر با این پدیده آشنا هستند و بیشتر حکومت‌های آن طایفه‌ای و قوم گرایانه هستند.

رازانی با بیان اینکه کشور ما در رده ممتازترین کشورهای مردم سالار است افزود:وظیفه مهم برگزاری انتخابات به وزارت کشور سپرده شده است، اجرای مهم‌ترین رکن دموکراسی به ما سپرده شده و قطعا هرچه در این زمینه تلاش و کار کنیم باز هم جاری کار دارد.

و ی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که رای مردم حق الناس است، گفت: قطعا ما امانتدار حق الناس هستیم و باید در کنار تجربه و مهارت و تخصصی که داریم، اصل امانتداری را با حساسیت بالایی در نظر بگیریم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، ممتاز ، مردم ، رده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.